کرکه آبادی

تلاش می کنیم با همفکری و تعامل باری از دوش کلانشهرهای کشور برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس کرکه آبادی در سومین جلسه کارگروه ساختار، تشکیلات و بهبود روش های شهرداری های کشور اظهار داشت: این کارگروه نماینده سایر شهرداری های کشور است و طی یکسال گذشته چندین جلسه بر مبنای سیاست ها و برنامه های پیش بینی شده برگزار کرده که امید است نتیجه لازم از آنها احصاء شود.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم با همفکری و تعامل؛ علاوه بر اجرایی کردن بخشنامه های این کارگروه باری از دوش کلانشهرهای کشور برداشته شود.

کرکه آبادی تاکید کرد: هشت شهرداری از جمله کرج؛ خرم آباد؛ یزد؛ ساری و رشت در کارگروه ساختار؛ تشکیلات و بهبود روش ها عضو هستند.

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان های شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به اینکه خروجی این کارگروه مورد ارزیابی قرار می گیرد؛ ابراز کرد: خروجی این جلسات باید ملموس باشد و صرفا به حضور شهرداران و تصمیمات روی کاغذ محدود نشود.

این مسئول در ادامه با تاکید بر ضرورت تعیین رییس برای این کارگروه گفت: برای تعامل بهتر اعضای این کارگروه؛ انتخاب رییس ضروری است و شهردارانی که به هر دلیلی در این جلسه شرکت نداشته اند؛ از فرایند انتخاب حذف می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =