رحیم خستو

شرایط اقلیمی کرج به گونه ای است که هنگام بارندگی مسائل و مشکلاتی را به همراه دارد، اما چیزی که می تواند امیدوار کننده باشد و به نوعی رضایت شهروندان را جلب کند حضور شهردار در شرایط بحرانی در سطح شهر است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رحیم خستو در نطق پیش از دستور صد و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر کرج از شهردار کرج به واسطه حضور در بارش ها و مدیریت آب گرفتگی های سطح شهر قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه شرایط اقلیمی کرج به گونه ای است که هنگام بارندگی مسائل و مشکلاتی را به همراه دارد، گفت: اما چیزی که می تواند امیدوار کننده باشد و به نوعی رضایت شهروندان را جلب کند حضور شهردار در شرایط بحرانی در سطح شهر است.

این عضو شورا ادامه داد: شهردار کرج تا پاسی از شب در نقاط مختلف حضور داشت که این موضوع هم می تواند به زیر مجموعه شهرداری روحیه دهد و هم حضورش از نظر روحی برای شهروندان امیدبخش باشد. 

این مسئول در ادامه به مشکلات نبود آب در شهرک کوثر واقع در شمال گوهردشت کنار شهرک فرهنگیان و ضلع غربی زندان رجایی نیز اشاره کرد و گفت: تعدادی از ساکنان این شهرک نامه ای به فرماندار ارسال کرده اند که این شهرک با مشکل نبودِ آب مواجه است.

خستو خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آب منطقه ای مسولیت را بر عهده شهرداری انداخته و شهرداری منطقه نیز آب منطقه ای را مقصر می داند از شهردار می خواهم شخصا به این موضوع ورود کرده و مشکل را رفع کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =