شهردار کرج

باید از تمام ظرفیت ها برای اجرای مطلوبِ برنامه ها در ایام نوروز استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در جلسه شورای معاونین که در سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج برگزار شد، بر برنامه ریزی بلندمدت برای اجرای اقدامات فرهنگی تاکید کرد و گفت: با توجه به میزان تاثیرگذاری اقدامات فرهنگی و اهمیت ترویج فرهنگ شهروندی، ضروری است برای اجرای این اقدامات برنامه ریزی های بلند مدت داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت برنامه های فرهنگی به ویژه در ایام نوروز که از آیین کهن ایرانیان است و نقش مهمی در پیوستگی فرهنگی دارد، عنوان کرد: پیش بینی برنامه های فرهنگی باید از همین امروز انجام شود.

این مسئول بر اجرای برنامه های متنوع و متفاوت نسبت به سال های گذشته تاکید کرد و افزود: باید از تمام ظرفیت ها برای اجرای مطلوبِ برنامه ها در ایام نوروز استفاده شود.

شهردار کرج همچنین به لزوم استفاده از اتوبوس های از رده خارج شده و نوسازی و رنگ آمیزی آن ها متناسب با این ایام گفت: می توان از این اتوبوس ها برای گردشگری داخلی استفاده کرد.

نمودار رشد اقتصادی در سازمان فرهنگی رو به بالاست

کمالی زاده در بخش دیگری با اشاره به ایجاد تغیرات مثبت در سازمان فرهنگی افزود: جذب بودجه در این سازمان از ۰.۸ درصد به ۹ درصد رسیده است و این جای قدردانی دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در این سازمان صورت گرفته است، عنوان کرد: با توجه به تغییرات انجام گرفته امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد اقدامات نوین تر و پویایی بیشتر در این سازمان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =