علیرضا رحیمی

۱۳ آبان روز بیعت مجدد با حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و زمان ادای تکلیف شرعی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استکبارستیزی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا رحیمی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان نشان دهنده ی اهمیت دفاع از ارزش های میهن اسلامی و نابودی توطئه دشمنان ملت است، اظهار داشت: این روز مصداق بارز فرمایش امام خمینی (ره) درباره شهید محمدحسین فهمیده است که فرمودند رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بررگ تر است، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت، و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید. 

وی با بیان اینکه می توان این ادعا را مطرح کرد که دانش آموزان و دانشجویان آینده سازان انقلاب اسلامی هستند، گفت: گام اول انقلاب اسلامی با همت مردم و دانش آموزان و دانشجویانِ شهید ۱۳ آبان ۵۷ شکل گرفت. 

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج ادامه داد: بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی، زمان آن فرا رسیده تا با پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب، گام دوم انقلاب توسط نسل آینده ساز کشور برداشته شود تا در ادامه این راه روشن، امیدوارانه در گذر از چالش‌ها و به دست آوردن پیشرفت‌های خیره‌کننده، همواره سربلند باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =