رضا بیات

بعد از سیستمی شدن ارتباط بین بانک ها و شهرداری کرج در سال گذشته، حالا امیدوار هستیم کلیه استعلامات دفاتر اسناد نیز تا پایان آذرماه امسال از این طریق انجام شود.

رضا بیات در گفت ‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: در راستای تکریم ارباب رجوعان و ایجاد تسهیل و تسریع در امور، با پیگیری بعمل آمده و به همت سازمان فاوا و همکاری هیات مدیره دفاتر اسناد رسمی و دفتریاران و دفاتر اسناد سطح شهر کرج، فرآیند پاسخ استعلام دفاتر اسناد بصورت سیستمی و به دور از هرگونه گردش فیزیکی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهروندان کرج مستحق دریافت بهترین خدمات شهری هستند، افزود: بعد از سیستمی شدن ارتباط بین بانک ها و شهرداری کرج در سال گذشته، حالا امیدوار هستیم کلیه استعلامات دفاتر اسناد نیز تا پایان آذرماه امسال از این طریق انجام شود.

رییس گروه تدوین ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری کرج ادامه داد: مرحله بعدی ارتباط گیری کلیه دفاتر اسناد رسمی استان البرز با سیستم شهرداری است که تلاش می کنیم هرچه زودتر این روند نیز شکل بگیرد.

بیات در ادامه با اشاره به حذف ۶۵ درصد مراجعه کنندگان با سیستمی شدن امور یادآور شد: در این راستا معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج به یکی از چشم اندازهای ۲ ساله خود که با همراهی سازمان فاوا انجام گرفت دست یافته است.

به گفته وی، این اقدام شهرسازی برای شهروندان صحت و سلامت استعلامات و شفاف سازی در امر پاسخ دهی و تسهیل وتسریع در موضوع حذف رفت و آمد های شهری و صرفه اقتصادی و تقلیل آلودگی زیست محیطی را به همراه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =