جلسه ارشد باکولیوند

ایجاد مدیریت یکپارچه میان دستگاه های خدمت رسان، جذب سرمایه گذار و افزایش خدمت رسانی را به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدجواد کولیوند در دیدار با رییس و کارکنان سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج اظهار داشت: توسعه خدمات و بهره گیری از توان بخش خصوصی جز با اعتمادسازی و ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری میسر نمی شود.

وی با اشاره در همکاری با بخش خصوصی باید منافع سرمایه گذار منصفانه تامین شود، گفت: تنها در این صورت است که سرمایه گذار اعتماد کرده و برای همکاری پیش قدم خواهد شد. 

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اقدامات انجام گرفته در این سازمانِ نوپا خاطرنشان کرد: تلاش های رییس سازمان سرمایه گذاری برای کسب درآمدهای پایدار جای قدردانی دارد؛ پیشنهاد می کنم این سازمان دفترچه سرمایه گذاری را نیز تدوین و منتشر کند.

کولیوند ادامه داد: با انتشار دفترچه سرمایه گذاری و درج پروژه ها در آن بخش خصوصی در جریان پروژه ها قرار گرفته و تمایل بیشتری برای مشارکت از خود نشان می دهد. 

به گفته این مسئول؛ با تهیه و تدوین دفترچه سرمایه گذاری جذب سرمایه گذار بسیار راحت تر انجام می پذیرد. 

وی در ادامه همچنین به ایجاد مدیریت یکپارچه میان دستگاه های خدمت رسان در استان اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم با جلب اعتماد سرمایه گذار و فراهم کردن امنیتِ سرمایه گذاری؛ زمینه توسعه شهر و استان را مهیا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =