علیرضا رحیمی

سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با همکاری بنیاد مهدویت استان، دوره های مسیر مهدویت با محوریت شناخت امام زمان (عج) را در فرهنگسراهای شهر کرج برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در حاشیه مراسم با اشاره به اهمیت موضوع شناخت حضرت حجت (عج) و مسیر مهدویت، اظهار داشت: برای ادامه راه انقلاب اسلامی و گام برداشتن در مسیر تحقق اهداف عالی نظام و همچنین رسیدن به آرمان های اسلامی باید با شناخت بیش از پیشِ الگوهای زندگی مهدوی، اقدامات تاثیرگذاری در شیوه زندگی خانواده ها و سطح جامعه انجام شود.

وی با بیان اینکه عدالت محوری، زندگی مسالمت آمیز و برابر، وحدت و مقابله با فتنه ها از اساسی ترین نکاتی است که باید به آن دست پیدا کرد، گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با همکاری بنیاد مهدویت استان، دوره های مسیر مهدویت با محوریت شناخت امام زمان (عج) را در فرهنگسراهای شهر کرج برگزار می کند.

به گفته این مسول؛ با تشکیل این نشست ها و دوره های آموزشی به اهدافی مانند ایجاد شبکه های ارتباطی بین مردم و شهروندان محترم و گسترش فرهنگ مهدوی، تقویت شناخت خانواده ها بویژه نسل جوان و در سطح جامعه عدالت محوری حقیقی تحقق می یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =