• ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
  • کد خبر: 72930
جلسه شورای برنامه ریزی تشکیل شد

چک های برگشتی به عنوان تهاتر به برخی پیمانکاران واگذار و از این روش برای نقد کردن آن ها استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در جلسه شورای برنامه ریزی به ضرورت وصول چک های برگشتی به عنوان یکی از درآمدهای مجموعه مدیریت شهری پرداخت و اظهار داشت: پیشنهاد می کنم چک های برگشتی به عنوان تهاتر به برخی پیمانکاران واگذار و از این روش برای نقد کردن آن ها استفاده کرد.

وی در ادامه به لزوم اخذ عوارض از همه اصناف اشاره کرد و افزود: شهرداری تنها آمار یک سوم اصناف را دارد و ضروری است پرونده اصناف در مناطق کامل شده و اخذ عوارض از آنان نیز در دستور کار قرار گیرد.

دستفروشان جاده محمدشهر جمع آوری شوند

شهردار کرج سعد معبر را یکی از مشکلات عدیده و همیشگی کلانشهرها عنوان کرد و یادآور شد: در سال های اخیر به دلیل وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه و تحریم ها، این مشکل با رشد زیادی همراه بوده است. 

این مسئول با بیان اینکه با توجه به توقف دستفروشان در حاشیه جاده محمدشهر امکان برخورد خودروها با یکدیگر وجود دارد، گفت: ضروری است برای جلوگیری از خطرهای احتمالی، ماشین هایی که برای دستفروشی کنار جاده محمدشهر توقف می کنند جمع آوری شوند.

کمالی زاده ادامه داد: در صورت مقاومت دست فروشان باید با همکاری پلیس راهور خودروهای آنان توقیف یا با همکاری محیط زیست غیر بهداشتی بودن اقلام دست فروشان تایید و برخوردهای لازم انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =