نشت هم اندیشی معاونت حمل ونقل وترافیک باپلیس راهور

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج از وجود ۱۴۰‌ دوربین نظارتی و پلاک‌خوان در کرج خبر داد و گفت: در صدد هستیم برای بهبود وضعیت ترافیکی، چهار سامانه ثبت تخلف سرعت راه‌اندازی کنیم.

محمد حاجی‌جعفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴۰ دستگاه دوربین پلاک خوان و نظارتی و سه دستگاه تابلو پیام متغیر خبری BMS به صورت شبانه روزی در مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ مورد از این دوربین‌ها نظارتی هستند، افزود: این دوربین‌ها در اختیار پلیس راهور قرار دارد؛ تخلفات رانندگی توسط این دوربین ها ثبت و با ارسال پیامک به رانندگان متخلف اطلاع‌ داده می‌شود.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج با اشاره به وجود ۷۰ دستگاه دوربین پلاک خوان در کرج، تصریح کرد: این دوربین‌ها در محدوده طرح زوج و فرد نصب شده است.

حاجی جعفری ادامه داد: با فعال شدن ثبت کد تخلفات این‌ دوربین‌ها، میزان آلایندگی خودروها کنترل می‌شود و خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند، اعمال قانون می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری کرج در نظر دارد یک دستگاه خودرو پلاک خوان سیار و چهار سامانه ثبت تخلف سرعت را در شهر کرج راه اندازی کند تا شاهد کاهش حوادث شهری باشیم.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج گفت: در نظر داریم مبادی ورودی کرج را به دوربین های پلاک خوان مجهز کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =