منطقه 9- خادم

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: با حضور فرمانده حوزه ۸ سیدالشهداء از خادمان موکب امام حسن مجتبی (ع) این منطقه که در راهپیمایی اربعین به زائران خدمت کرده بودند، با حضور فرمانده حوزه ۸ سیدالشهداء قدردانی شد.

آرش یگانی در گفت ‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه حماسه ی اربعین حسینی، حضور میلیونی انسان های وفادار به آرمان های قدسی امام حسین (ع) است، اظهار داشت: عاشورا و نهضت کربلا سرمایه ای بزرگ برای مسلمانان است، باید تلاش کرد تا ارزش های دینی و فلسفه قیام امام حسین (ع) در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه خادمین حضرت اباعبدالله (ع) جان، مال و زندگی خود را وقف آن امام همام کردند تا ارادت قلبی خود را به ایشان نشان دهند، افزود: خدمت به مردم و زائران حضرت سیدالشهدا (ع) یک عبادت و امری ارزشمند است که نصیب هر فردی نمی شود.

این مسئول با قدردانی از خادمین و فعالان برپایی موکب های اربعین حسینی، گفت: برگزاری این مراسم بهانه ای است که خود را در این شور و شوق حسینی سهیم بدانیم و به داشتن فرهنگ حسینی افتخار کنیم.

فرمانده حوزه ۸ بسیج سیدالشهداء نیز در این مراسم گفت: امسال به عنوان چهارمین سال موکب امام حسن مجتبی (ع) در کربلا برپا شد.

سرهنگ غلام قربانی بیان کرد: این موکب‌ها با نذورات نقدی و غیرنقدی خیرین مردم شریف استان البرز برپا شد و خادمان این موکب که حدود ۲۱۰ نفر بودند، از افراد داوطلب بسیجیان، کارمندان ادارات کرج و خادمین سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مردم خدمت رسانی کردند.

وی یادآور شد: این موکب با ظرفیت پذیرش و اسکان روزانه ۵ هزار نفر در روز که در هر وعده ۵ هزار پرس صبحانه، ناهار و شام و حدود ۱۵ هزار نفر در سه وعده برای زائران امام حسین (ع) خدمات رسانی می کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =