علیرضا رحیمی

سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج برای تعامل مستقیم با دانشگاه ها به منظور اجرای طرح های فرهنگی اجتماعی نظیر شناخت آسیب‌های اجتماعی، امور جوانان و همچنین استارتاپ ها آمادگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی با اشاره به تلاش برای پیوند مدیریت شهری و دانشگاه ها، اظهار داشت: شهرداری کرج به ویژه سازمان فرهنگی اجتماعی این آمادگی را دارد که با دانشگاه خوارزمی به عنوان یکی از دانشگاه های مطرح کشور در زمینه های گوناگون همکاری کند.

وی ضمن دعوت از دانشجویان برای مشارکت در طرح های اجتماعی و استارتاپ ها گفت: با پیوند مجموعه مدیریت شهری و دانشگاه ها به زودی شاهد استفاده از نخبگان در طرح های بزرگ شهری خواهیم بود.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج ادامه داد: بهره گیری از نسل جوان و آینده ساز کشور برای دست‌یابی به اهداف عالی در سطح استان البرز، از برنامه هایی است که مجموعه مدیریت شهری به دنبال تحقق آن است.

به گفته رحیمی؛ شهرداری کرج به ویژه سازمان فرهنگی اجتماعی برای تعامل مستقیم با دانشگاه ها به منظور اجرای طرح های فرهنگی اجتماعی نظیر شناخت آسیب‌های اجتماعی، امور جوانان و همچنین استارتاپ ها آمادگی دارد و از همه توان خود به این منظور استفاده می کند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =