منصور وحیدی

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج بر ضرورت برون سپاری فضاهای فرهنگی و ورزشی شهرداری به بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز منصور وحیدی در صدو هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر کرج با اشاره به اقدام به موقع نیروهای بسیج در مقابله با فرصت طلبان و اغتشاشگران حوادث اخیر اظهار کرد: عملکرد مناسب نیروهای بسیج در حوادث اخیر باعث شد یک بار دیگر فرصت طلبان و دشمنان نظام از دست یابی به اهداف خود مایوس شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه ورود به چهار ماه پایانی سال هستیم، افزود: شهرداری باید برای پرداخت به موقع مطالبات و حقوق پرسنل خود را در ماه‌های آخر سال پیش بینی لازم را صورت دهد تا درصورت بروز حوادث غیر قابل پیش بینی با مشکل مواجه نشود.

این مسئول با اشاره به اینکه شورای پنجم تلاش می کند تا در مسیر تحقق انتظارات شهروندان گام بردارد، گفت: مدیریت شهری در تلاش است به مطالبات به حق یک میلیون و ۷۰۰ هزار شهروندی که ساکن کرج هستند به موقع  پاسخ دهد تا بتواند مهمترین سرمایه خود که همان رضایت و اعتماد آنان است را حفظ کند.

وحیدی تاکید کرد: هرچند شورای پنجم برای تحقق شعارهای خود گام های اساسی برداشته ولی آن طور که باید و شاید در برآوردن انتظارات شهروندان موفق نبوده است .

عضو شورای شهر کرج با اشاره به ضرورت کلنگ زنی و تکمیل پروژه های  کوچک عمرانی، فرهنگی و ... شهر  توضیح داد: به با توجه به شرایط موجود، به نظر می رسد تا پایان این دوره از شورا برخی از پروژه های کلان شهر مثل مترو و کمربند شمالی به اتمام نرسد به همین دلیل باید بخشی از تمرکز خود را برای تکمیل پروژه های عمرانی کوچک اختصاص دهیم تا بتوانیم یادگاری برای شهر و شهروندان به جای بگذاریم.

وحیدی تصریح کرد: با ایجاد سرای محلات در مناطق مختلف، ایجاد زمین چمن مصنوعی برای ارتقای سرانه ورزشی شهر،ساخت سالن تئاتر و فرهنگسرا شهروندان به طور ملموس از بخشی از خدمات مدیریت شهری مطلع می شوند.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در ادامه با تاکید بر ضرورت برون سپاری فضاهای فرهنگی و ورزشی شهرداری به بخش خصوصی گفت: با برون سپاری مدیریت این فضاها به بخش خصوصی زمینه درآمدزایی برای شهرداری و ارائه خدمات بیشتر به شهروندان فراهم می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =