علی کمالی زاده

رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان به عنوان یک اولویت در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

علی کمالی زاده در گفت ‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه سامانه سامد رابط مطمئنِ مردم و مسئولان است، اظهار داشت: رفع مشکلات و تامین نیازهای شهروندان باید به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به نیاز شهروندان از اهدافی است که توسط مدیریت شهری دنبال می‌شود، گفت: برای تحقق این مهم اقداماتی مثل دیدارها و ملاقات‌های مردمی در مناطق مختلف برنامه ریزی شده است.

این مسئول پیگیری تماس‌های مردمی را امری ضروری دانست و تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌های قانونی برای رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم.

به گفته شهردار کرج؛ بعد از رسیدگی و رفع مشکلات و یا هر اقدام مقتضی دیگر، نتیجه به شهروندان اطلاع داده می شود.

وی گفت و گوی مستقیم با مردم را سبب کاهش حجم مشکلات دانست و یادآور شد: سامانه الکترونیکی سامد پل ارتباطی مردم با مسئولان و چشم بینای نظارت بر عملکرد و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی است.

کمالی زاده با تاکید بر لزوم پیگیری درخواست‌ها، شکایت‌ها، پیشنهادها، انتقادها و مطالبات مردم خاطرنشان کرد: این سامانه کمک می‌کند تا موضوعات مطرح‌ شده توسط مردم با سرعت بیشتری پیگیری شود.

وی با بیان اینکه تلاش می شود از طریق راه های ارتباطی مختلف ملاقات های مردمی به صورت منظم و سلسه وار و بدون وقفه انجام شود، افزود: با حضور در سامانه سامد خواسته ها و مطالبات مردمی بی واسطه دریافت و دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات صادر شد.

گفتنی است؛ شهردار کرج با حضور در سامانه سامد که در استانداری البرز مستقر است به صورت تلفنی مسائل، مشکلات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات مردمی در حوزه‌های مختلف را پاسخ گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =