علی کمالی زاده شهردار کرج

فرمان تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان راهگشای انقلاب اسلامی به ویژه در دوران سختی‌ها و ناملایمات بوده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی کمال زاده در مراسم چهل سالگی بسیج که به همت حوزه ٨ بسیج سیدالشهداء برگزار شد، بسیج را پشتیبان نظام دانست و اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان از هیچ تلاشی برای برای ضربه زدن به کشور دریغ نمی کنند بسیج با همراهی مردم فتنه ها را خنثی کرده است.

وی با اشاره فرمان تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان، گفت: این فرمان تاریخی راهگشای انقلاب اسلامی به ویژه در دوران سختی‌ها و ناملایمات بوده است.

شهردار کرج با بیان اینکه بسیجیان در هر مرحله‌ای که کشور به آنان نیاز داشته از جمله اغتشاش های اخیر که قصد ایجاد ناامنی و اختلال در نظم جامعه داشتند، حضوری فعال داشته است، یادآور شد: بسیج با حضور خود در کنار سایر نیروها، مانع از دستیابی دشمنان به خواسته های شوم شان شد.

این مسئول با بیان اینکه تفکر بسیج؛ سازندگی جامعه، کمک به ایجاد امنیت و اطاعت از ولایت است که باید برای همگان تبیین شود، بیان کرد: بسیجی ها در عرصه‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی و مقابله با فتنه‌های دشمنان در طول سال‌های انقلاب، جان‌فشانی‌های فراوانی کرده‌اند و این بیانگر آینده‌نگری و دید الهی امام (ره) در تشکیل بسیج مستضعفان است.

به گفته کمالی زاده؛ بسیج با مدیریت جهادی آماده اجرای فرامین رهبر انقلاب و کمک به دستگاه‌ها است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =