بسیج

بسیج یک حرکت منسجم و منطبق با نیاز تمام زمان‌ها است.

سرهنگ غلام قربانی در آیین چهل سالگی بسیج که به همت حوزه ٨ بسیج سیدالشهداء در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یک فرهنگ، گفتمان و یک ایدئولوژی اصیل در جهان بشریت است و حد و مرز نمی‌شناسد.

این مسئول با اشاره به جایگاه و اهمیت بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون تصریح کرد: بسیج امروز در همه عرصه‌ها حضوری جهادگونه دارد و خار چشم دشمنان است.

وی از بسیج به عنوان یک حرکت منسجم و منطبق با نیاز تمام زمان‌ها نام برد و افزود: بسیج نیرویی کارآمد و تاثیرگذار در همه عرصه‌هاست که در حوادث گوناگون با عمل جهادی و تفکر بسیجی، ‌خدمات ارزنده و شایسته‌ای از خود به‌ جا گذاشته است.

فرمانده حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهداء ادامه داد: نقش بسیج در دورانی که کشور با فتنه‌های گوناگون مواجه بود بی بدیل بوده و بسیجیان و پاسداران ولایتمدار این شهرستان نیز در برخورد با فتنه اخیر آمادگی خود را به خوبی نشان دادند.

این مسئول به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و یادآور شد: ویژه برنامه های هفته بسیج پایگاه های مختلف با هدف ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و در راستای گسترش و تعمیق این فرهنگ فاخر و تاثیرگذار با مشارکت بسیجیان در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =