مجید کولیوند

رییس اداره امور اجرایی سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج از برقراری هفت هزار و ۴۷۰ تماس با این سامانه در مهر ماه خبر داد.

مجید کولیوند در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به تعداد تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج در مهر ماه امسال اظهار کرد: طی این مدت هفت هزار و ۴۷۰ تماس با این سامانه  برقرار شده که اطلاع رسانی برای پیگیری موضوعاتی همچون سد معبر، تجمع حیوانات، آسفالت، ساخت و سازهای غیر مجاز و تجمع ضایعات از مهمترین آنها بوده است.

وی با اشاره به افزایش تعداد تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ در مهر ماه امسال ادامه داد: تعداد تماس‌های برقرار شده با این سامانه در مهرماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بیشترین تماس های مردمی با سامانه ۱۳۷ از طریق شهروندان مناطق ۵و ۶ و کمترین آن نیز از سوی شهروندان منطقه ۹ بوده است.

این مسئول توضیح داد: بعد از ثبت تماس شهروندان در سامانه ۱۳۷ ، موضوع به صورت آنلاین به منطقه مربوطه ارجاع داده می شود و در فرایند رسیدگی قرار می گیرد.

کولیوند تاکید کرد: مناطق باید در بازه زمانی مشخصی نسبت به پاسخ گویی در خصوص موضوع ثبت شده اقدام کنند چون در غیر این صورت نمره منفی برای آنها لحاظ می شود.

وی گفت: طبق ارزیابی های صورت گرفته، منطقه ۱۰ رتبه نخست، منطقه ۳ رتبه دوم و منطقه ۹ رتبه سوم پاسخ گویی به ارجاعات این سامانه در مهرماه را به خود اختصاص داده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =