سیما منظر مشاهیر

مراسم اختتامیه اولین سمپوزیوم ساخت سردیس مشاهیر در استان البرز با حضور هنرمندان و مسئولان شهری و استانی روز شنبه ۹ آذرماه ساعت ۱۰ صبح در محل باغ گلهایِ پارک چمران برگزار می شود.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن نام و یاد مفاخر ایران به عنوان سرمایه های نمادین، از راهکارهای توسعه محسوب می شود، اظهار داشت: از اولین دوره ساخت سردیس مشاهیر و با آثاری که از هنرمندان به جا می‌ماند، باغ هنر جدیدی در شهر کرج شکل خواهد گرفت، که در کنار فضاسازی ایجاد شده در پارک ملی ایران کوچک و تجلی فرهنگ ۳۱ استان کشور می تواند در رونق گردشگری شهر نقش موثری ایفا کند.

این مسئول با تشریح روند برگزاری سمپوزیوم سردیس مشاهیر از همکاری هنرمندان تشکر کرد و گفت: با استفاده از طیف متنوعی از اشکال هنر و برنامه‌های کاربردی هنری می‌توان به فضای عمومی شهر نشاط و سرزندگی بخشید.

وی در ادامه با تاکید بر گسترده بودن مخاطبان چنین برنامه هایی، اظهار داشت: طی برگزاری این رویداد هنری علاوه بر اعضای شورای اسلامی شهر اساتید و اقشار مختلفی از هنرمندان و دانشجویان رشته هنر از این مکان بازدید کردند.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بر ضرورت فراهم کردن زمینه های حضور و آشنایی شهروندان با آثار هنری تاکید کرد و افزود: این سازمان با همکاری و حمایت مجموعه مدیریت شهری آماده است تا با پیوند میان هنرمندان و مدیریت شهری اِلمان و آثار هنری آنان را به سطح شهر و زندگی مردم وارد کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =