علیرضا عاقلی

بهسازی محیطی بهترین روش برای نوسازی بافتهای فرسوده شهری است و انتظار میرود با توجه به تامین بودجه لازم جهت اجرای پروژه های بهسازی محیطی در محلات هدف، در آینده نزدیک شاهد بهره مندی ساکنین این محلات از امکانات شهری مناسب باشیم.

علیرضا عاقلی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به روند اجرای این پروژه ها بر اساس برنامه مشخص و زمانبندی شده، اظهار داشت: در پروژه بهسازی محیطی محله سهرابیه به عنوان یکی از محلات هدف باز آفرینی شهری، پس از اجرای جدولگذاری و اصلاح معابر، روکش آسفالت خیابانها، در کوچه نینوای ۵ و نینوای ۲ اجرایی شده و در کوچه های گلستان ۵ و ترانس در حال اجرا است، همچنین  عملیات پیاده رو سازی در خیابان امام محمد تقی توسط عوامل اجرایی سازمان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بهسازی محیطی محله اختر آباد نیز با جدیت در حال انجام است، گفت: پس از مراحل زیرسازی و اصلاح جداول، روکش آسفالت در معابر خیابان ۱۲ متری اول شامل بوستان ۱۰ و ۱۲ عملیاتی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بهسازی محیطی بهترین روش برای نوسازی بافتهای فرسوده شهری است و انتظار می رود با توجه به تامین بودجه لازم جهت اجرای پروژه های بهسازی محیطی در محلات هدف، در آینده نزدیک شاهد بهره مندی ساکنین این محلات از امکانات شهری مناسب باشیم.

پیشرفت فیزیکی در روند اجرای پروژه تکمیل زیرگذر ولیعصر عج

رییس سازمان با اشاره به روند فیزیکی این پروژه عنوان کرد: عملیات تکمیل زیرگذر ولیعصر به طول ۴۸۰ و عرض ۸ متر در دو لاین شرقی و غربی در حال اجرا است که پس از مراحل خاکبرداری آن، تسطیح و تحکیم بستر، اجرای عملیات زیرسازی و جدولگذاری به اتمام رسیده و عملیات قیر پاشی و روکش آسفالت لاین شرقی و غربی زیرگذر به صورت مکانیزه و با صرف بیش از هزار تن آسفالت بلک بیس آغاز شده است.

 این مسئول با بیان اینکه این پروژه در مناطق بافت فرسوده شهر واقع شده یاآور شد: این پروژه با هدف تسریع در تردد و دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک، بهسازی و ساماندهی معابر، دستیابی به استانداردهای مطلوب شهری و برخورداری ساکنین مناطق کم برخوردار شهر از حداقل امکانات شهری به همت نیروهای معاونت اجرایی سازمان عملیاتی شده است.

عاقلی افزود: عملیات عمرانی تکمیل زیرگذر ولیعصر عج، طبق زمان بندی مشخص و با تمام توان در حال انجام است و انتظار می رود با تلاش نیروهای سازمان این پروژه در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =