سردار مولایی

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از فعالیت های معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج برای ترویج اهداف نظام اسلامی و بسیج در اجرای برنامه های مختلف قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در این لوح که به امضای سردار یوسف مولایی، رسیده، تلاش و جدیت علیرضا رحیمی، پس از تصدی جایگاه ریاست سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج مورد تقدیر قرار گرفته و اقدامات وی در راستای دیدار از خانواده های معظم شهدا و اجرای برنامه های سازمانی با زمینه جهادی و انقلابی تحسین شده است.
متن این لوح به شرح زیر است:
بسمه تعالی
برادر بسیجی جناب آقای مهندس علیرضا رحیمی
سلام علیکم
اگرچه کاری که برای رضای خداوند سبحان انجام می شود هیچ چیز جز پاداش او، جسم و روح خسته بندگان با اخلاص را آرامش نمی بخشد، لیکن به نشانه «اشکرکم الله اشکر کم الناس» از تلاش و جدیت جنابعالی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و بسیج از زمان تصدی مسئولیت در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و هنری به واسطه ارائه برنامه های سازمانی در زمینه جهادی و انقلابی و همچنین سرکشی از خانواده معظم شهدا، که بی شک برگ زرینی دیگر از افتخارات شما خواهد بود، صمیمانه قدردانی نموده و از درگاه خداوند قادر متعال، توفیفات روزافزون شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای«مدظله العالی»در راه اعتلای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسئلت می نماییم. انشالله


و من الله توفیق 
سرتیپ دوم پاسدار یوسف مولایی
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =