تپسی

شهردار کرج از انعقاد قرارداد با تپ‌سی و شروع قانونی فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در آیین انعقاد قرارداد همکاری با مدیرعامل تپ سی اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه از این ‌پس تپ‌سی اولین شرکتی خواهد بود که به شکل رسمی فعالیت خود را زیر نظر شهرداری ادامه خواهد داد.

این مسئول گفت: تپ‌سی به عنوان دومین پلتفرم تاکسی اینترنتی بزرگ در ایران، تصمیم گرفته است تا همکاری خود با شهرداری را آغاز کند. 

شهردار کلانشهر کرج افزود: دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه‌دهندگان خدمات هوشمند مسافر از سوی وزارت کشور ابلاغ شده و این دستورالعمل، دستاورد مذاکرات طولانی و مفصل بین همه طرف‌های مختلف ذی‌نفع در موضوع شرکت‌های تاکسی اینترنتی است که با اجماع همه طرف‌ها بر ضرورت ضابطه‌مندی این فعالیتها و خردگرایی جمعی، به سرانجام رسیده است.

کمالی زاده تاکید کرد: بر اساس این دستورالعمل، تاکسی‌ها با نصب اپلیکیشن تپ سی و بخش ویژه تاکسی ها مسافران را به تمام نقاط درون شهری کرج جابه جا می کنند.

به گفته وی، طبق توافق صورت گرفته میان سازمان بار و مسافر شهرداری  و تپ‌سی در این بخش فقط رانندگان تاکسی مجاز به فعالیت در این بخش هستند و  افراد علاقمند به جابه‌جایی و استفاده از تاکسی از این بخش استفاده  می کنند و درخواست آنان فقط برای رانندگان تاکسی‌ها ارسال می‌شود.

۲درصد کرایه هر سفر تپ سی هزینه توسعه حمل و نقل عمومی می شود

مدیرعامل تپسی نیز در این خصوص گفت:بر اساس این تفاهم نامه ۲ درصد از درآمد کل سفرهای تپسی به حساب شهرداری واریز خواهد شد. 

میلاد منشی‌پور بیان کرد: شهرداری بدون دخالت در رابطه مالی مسافر، راننده و شرکت، باید ۲ درصد کرایه هر سفر را دریافت و خرج کاهش آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل عمومی کند.

وی تاکید کرد: در زمان حاضر مردم کرج می‌توانند به راحتی اپلیکیشن دریافت خودرو تاکسی اینترنتی تپسی را بر روی گوشی‌های خود نصب کنند و هیچ مشکلی برای دریافت خودرو وجود ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =