فراگیری ارتباط سیستمی فی مابین شهرداری کرج ودفاتر اسناد رسمی

شهرداری کرج در راستای فصل برنامه توسعه پنجم دولت الکترونیک همچنین برابر دستور العمل ماده ۱۳ آیین نامه اجرایی و بند الف ماده ۴۶ قانون پنجم توسعه همچنین خدمت رسانی بیشتر به شهروندان خواستار فراگیری ارتباط سیستمی بین شهرداری کرج و دفاتر اسناد رسمی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج در جلسه ای که با موضوع بررسی فراگیری ارتباط سیستمی بین شهرداری کرج و دفاتر اسناد رسمی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر ارتباط شهرداری با نظام مهندسی و دولت کاملا الکترونیکی است، این دستگاه خواستار تحقق این مهم با دفاتر اسناد رسمی نیز شده است.

احدالله احمدی پرگو از جمله مزایای سیستمی شدن این ارتباط به شفافیت مکاتبات اداری و سلامت آن، ارتقای سطح گفتمان اداری، رضایتمندی بیشتر ارباب رجوع و شهروندان، کاهش سفرهای درون شهری، کاهش آلاینده ها و مسائل زیست محیطی و جلوگیری از هرگونه سو استفاده های احتمالی اشاره کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه شهروندان در صورت ارتباط سیستمی شهرداری و دفاتر اسناد رسمی می توانند بدون مراجعه به این مراکز و از طریق سیستم، کارهای مربوط به این حوزه را انجام دهند، گفت: رفاه حال شهروندان مهمترین اولویت مجموعه مدیریت شهری است که در راستای تحقق آن تمام توان خود را به کار گرفته است.

این مسئول اظهار امیدواری کرد: با اجرای هرچه سریعتر این طرح بتوانیم گامی موثر در راستای خدمت رسانی بهینه به شهروندان شهرمان برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =