صدوهفتاد وسومین جلسه رسمی شورای اسلامی در قاب تصویر

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت راه اندازی پناهگاه شماره ۲ حیوانات و سگ‌های بلاصاحب شهر تا پایان سال تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد نبیونی در نطق پیش از دستور صد و هفتاد و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: امید است این روز به عنوان سمبل مبارزه با استکبار و استعمار همواره در تاریخ ایران پرفروغ باقی بماند.

وی در ادامه با تبریک هفته پژوهش  ادامه داد: ایده های مطرح شده در زمینه مدیریت شهری باید تجلیل شوند تا انگیزه پژوهشگران و نخبگان برای پرداختن به مسائل شهری افزایش یابد.

این مسئول همچنین به بهره برداری از پارک رودکی در منطقه ۶ شهرداری اشاره کرد و گفت: امید است این اقدامات در سایر مناطق کم برخوردار شهر کرج ادامه یابد.

وی همچنین به ابتکار عمل شهرداری کرج در  امضای تفاهم ۳ جانبه بین شهرداری، معاونت علم و فن آوری ریاست جمهوری و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ایجاد مرکز رشد کارآفرینی اجتماعی اشاره کرد و افزود:  امیدوارم  ایجاد مرکز نوآوری و شکوفایی (شهر دانایی) که قول‌هایی برای تامین منابع مالی مورد نیاز آن داده شده  بزودی در دستور کار قرار بگیرد.

نبیونی در ادامه به بازدید خود از سازمان مدیریت پسماند بویژه سایت حلقه دره اشاره کرد و افزود: با توجه به معضل افزایش جمعیت سگ های بلاصاحب، ضروری است ایجاد پناهگاه شماره ۲ حیوانات و سگ های بلاصاحب بطور جدی پیگیری شود تا در ماههای پایانی سال شاهد راه اندازی آن باشیم.

این عضو شورای شهر همچنین از اقدام مناسب سازمان مدیریت پسماند در خصوص جمع آوری نخاله های ساختمانی یاد کرد و گفت: با توجه به رشد آمار مربوط به انتقال نخاله های ساختمانی به حلقه دره و مدیریت قابل قبولی که سازمان مدیریت پسماند انجام داده ، از شهردار کرج درخواست می شود دستورات لازم در خصوص همکاری سایر حوزه های مدیریت شهری با این مهم را صادر کند تا تخلیه نخاله ها در سطح شهر و حاشیه ها متوقف و انتقال آنها به سایت حلقه دره بطور کامل محقق شود.

وی در پایان به ضرورت ساماندهی میدان دانشگاه خوارزمی (حصارک) اشاره کرد و افزود: بجز مواردی که به عهده معاونت فنی عمرانی و سازمان عمران بوده بقیه تعهدات در این خصوص انجام نشده  که از شهردار درخواست می شود به حوزه های مربوطه از جمله  معاونت حمل ونقل و ترافیک و مدیریت منطقه ۵ تذکرات لازم را ابلاغ کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =