صدوهفتاد وسومین جلسه رسمی شورای اسلامی در قاب تصویر

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از برگزاری سه نشست تخصصی با محوریت مسائل مدیریت شهری در هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، غدیر مهدوی در نطق پیش از دستور صد و هفتاد و سومین جلسه رسمی شورای شهر کرج اظهار داشت: مدیریت شهری کرج با جدیت تمام در این نمایشگاه حضور داشته و پایان نامه ها، طرح های پژوهشی، ایده های نخبگان و دانشجویان در حوزه مدیریت شهری و علم و فناوری را بررسی می کند.

 وی همچنین از برگزاری سه نشست تخصصی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: مرکز پژوهش‌های شورای شهر کرج در نظر دارد با برگزاری نشست های تخصصی با موضوع "هم اندیشی صاحب نظران اقتصاد شهری و احیاء بافت های فرسوده "با محوریت اقتصاد شهری به دستاوردهای جدید در این حوزه دست یابد.

 عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: نشست های مذکور با هدف بررسی موضوعات درآمد پایدار، اقتصاد شهری، مدیریت شهری، نحوه حمایت از سرمایه گذاران، مدیریت پسماند و آلودگی هوا، قطار شهری و ترافیک برگزار می شود.

 مهدوی تاکید کرد: انتظار داریم این نشست ها نتایج خوبی به همراه داشته باشد و نظرات صاحب نظران ثبت و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

 رئیس مرکز پزوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج همچنین از برگزاری جلسات متعدد با شرکت های دانش بنیان و نشست با مدیران شهری در خصوص مباحث شهری از جمله پسماند و آتش نشانی خبر داد و افزود: در هفته پژوهش به مسائل مدیریت شهری به صورت تخصصی پرداخته خواهد شد و امید است دستاوردهای خوبی به همراه داشته باشد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =