کاشت پیاز لاله

عملیات کاشت بیش از ۳۰۰ هزار پیاز لاله در ۲۹ واریته متنوع و رنگارنگ در باغ گلهایِ پارک شهید چمران کرج آغاز شد.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به آغاز عملیات کاشت پیاز لاله در باغ گلهایِ کرج اظهار داشت: جشنواره لاله ها اتفاق با شکوهی است که به همت مجموعه مدیریت شهری همه ساله در باغ گل های بوستان شهید چمران شور و هیجان خاصی به شهر و شهروندان می بخشد.

وی گفت: امسال در باغ گل‌ها علاوه بر گونه های دیگر بیش از ۳۰۰ هزار پیاز لاله در ۲۹ واریته و رنگ کاشته خواهد شد که برنامه ریزی برای برپایی با شکوه هشتمین دوره این جشنواره در دستور کار سازمان قرار دارد.

این مسئول در ادامه بازسازی و احیای ۲۷ هکتار از محوطه  فضای سبز کاخ مروارید را از اقدامات مهم فضای سبز کرج در سال جاری دانست و افزود: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی و انجام عملیات باغبانی عرصه های فضای سبز این کاخ دوباره احیا و زندگی و طراوت به درختان و گیاهان محوطه این مجموعه تاریخی بازگشته است.

بضاعتی پور با بیان اینکه کاشت گل‌های فصلی و پاییزی مثل داوودی و بنفشه به محوطه کاخ جلوه متفاوتی بخشیده است، یادآور شد: کاشت گل‌های بهاره در این مجموعه و پارک ملی ایران کوچک نیز انجام مب شود که همزمان با سال جدید شهروندان می توانند از زیبایی آن بهره مند شوند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان با بیان اینکه کرج به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی چندین شهر و استان مهم همه ساله میزبان شمار زیادی مسافر از اقصی نقاط کشور است، افزود:  این امر نیاز به زیباسازی شهر و اجرای طرح ها و جشنواره های مختلف نوروزی را دو چندان می کند که امیدوارم با تلاش های صورت گرفته و برنامه ریزی مجموعه مدیریت شهری شاهد آن باشیم که شهر با چهره ای جدید و متفاوت به استقبال نوروز ۹۹ برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =