علیرضا رحیمی

اکثر افراد جامعه هنگام مواجه شدن با بیماری انرژی خود را سرکوب کرده و روحیه خود را برای ادامه زندگی از دست می دهند، در حالی که فعالیت‌های هنری مغز انسان را به فعالیت های مثبت و اثربخش سوق می‌دهد و انرژی افراد را تقویت می‌کند.

علیرضا رحیمی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به نقش هنر اظهار داشت: هنر و هنرمند از مهمترین ارکان اجتماع و مولدین رونق و موفقیت هستند.

وی گفت: علاوه بر ارزش درونی که هنر برای جامعه دارد، به کارگیری آن در جامعه بیماران خاص، می تواند سد بزرگ ناباوری را شکسته و جامعه بیماران صعب العلاج را وارد عرصه‌های فرهنگی هنری شهر کند.

 این مسئول ادامه داد: اکثر افراد جامعه هنگام مواجه شدن با بیماری انرژی خود را سرکوب کرده و روحیه خود را برای ادامه زندگی از دست می دهند، در حالی که فعالیت‌های هنری مغز انسان را به فعالیت های مثبت و اثربخش سوق می‌دهد و انرژی افراد را تقویت می‌کند.

 رحیمی اشاره کرد: هنر، سلامت روحی و احساسی بیماران را افزایش می دهد و با ایجاد فضای مثبت و با کیفیت، باعث زندگی مطلوبی برای بیماران می‌شود و همین موضوع موجب افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس بیماران برای ادامه زندگی است.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در پایان گفت: حضور بیماران در عرصه های فرهنگی و هنری شهر، با برپایی نمایشگاه های هنری و فروش آثار، به نوعی کارآفرینی محسوب شده و حمایت مجموعه مدیریت شهری از این افراد باعث به وجود آمدن موج مثبت و سازنده در شهر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =