نشست حوزه معاونت برنامه ریزی ومنابع انسانی

مدیریت شهری و به معنای خاص شهرداری به عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های اجتماعی هنگامی می‌تواند از کارایی و بهره‌وری بیشتری برخوردار باشد که اعتماد شهروندان را به عنوان سرمایه اجتماعی و معنوی کسب کند و از آن در مسیر اهداف سازمانی و توسعه شهری استفاده نماید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ احمد ناصربخت با اشاره به شعار هفته پژوهش امسال "پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید" اظهار داشت: نامگذاری یک هفته ‌با عنوان هفته پژوهش و فناوری حاکی از اهمیت موضوع تحقیق، پژوهش و فناوری در راستای توسعه پایدار در سطوح مختلف شهر است.

وی در خصوص تاثیرگذاری دستگاه‌ها در امر پژوهش گفت: باید همه دستگاه‌ها با هم تعامل داشته باشند، چرا که اگر همه دستگاه‌ها و نهادها در جهت توسعه و پژوهش گام برندارند، نمی توانیم کاری را از پیش ببریم.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج با بیان اینکه اهمیت بحث پژوهش و تحقیق بر کسی پوشیده نیست، افزود: مدیریت شهری و به معنای خاص شهرداری به عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های اجتماعی هنگامی می‌تواند از کارایی و بهره‌وری بیشتری برخوردار باشد که اعتماد شهروندان را به عنوان سرمایه اجتماعی و معنوی کسب کند و از آن در مسیر اهداف سازمانی و توسعه شهری استفاده نماید.

ناصربخت بیان کرد: گروه پژوهش مدیریت شهری باید در اولویت بندی پروژه ها و برنامه های پژوهشی نقش اساسی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =