علیرضا رحیمی

امیدوار هستیم با راه اندازی این طرح و آشنایی شهروندان با ابعاد مختلف آن، در مدت زمان کوتاهی شاهد کاهش مشکلات حقوقی، مراجعات به مراکز قضایی و حتی افزایش کیفیت زندگی مردم باشیم.

علیرضا رحیمی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به آغاز طرح "هر مسجد یک حقوقدان" ضمن تاکید دوباره بر لزوم ارائه مشاوره صحیح حقوقی به افراد جامعه و کاهش مشکلات مردم در شهر اظهار داشت: به منظور راهنمایی، مشاوره و رسیدگی بهتر به امور حقوقی مردم و کاهش مشکلات موجود در زندگی شهروندان محترم و همچنین کاهش مراجعات به دادسراها، طرح "هر مسجد یک حقوق دان" در مساجد پویای شهر کرج افتتاح و به مرحله اجرا در می آید.

وی گفت: آیین افتتاحیه طرح هر مسجد یک حقوقدان یکشنبه ۲۴ آذرماه، ساعت ۱۸ به طور همزمان در کلیه مساجد اعلام شده از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، برگزار خواهد شد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در ادامه با دعوت از عموم شهروندان برای شرکت در این مراسم، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با راه اندازی این طرح و آشنایی شهروندان با ابعاد مختلف آن، در مدت زمان کوتاهی شاهد کاهش مشکلات حقوقی، مراجعات به مراکز قضایی و حتی افزایش کیفیت زندگی مردم باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =