پرسشنامه

کلیه پرسنل شهرداری کرج با هر نوع قرارداد استخدامی می توانند میزان رضایت شغلی و موانع کاری را از طریق تکمیل پرسشنامه به اطلاع اعضای شورای اسلامی شهر برسانند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، نتایج حاصل از این پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل کارشناسی قرار گرفته و داده های آن در اختیار اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین کمیسیون نظارت و تحول اداری این شورا قرار خواهد گرفت تا نمایندگان مردم از دیدگاه کارکنان مدیریت شهری نسبت به محیط کاری شان و تهدیدها و فرصت های آن بیش از پیش آگاه شوند.

در هر روی منابع انسانی رکن اصلی فعالیت های سازمانی به شمار می روند و چنانچه مسئولان ارشد از دغدغه ها و نقطه نظرات ایشان و همچنین میزان رضایتمندی آنها از محیط کاری شان اطلاع دقیق داشته باشند، می توانند برنامه ریزی مناسب تری با اصلاح فرایندها برای ارتقای بهره وری سازمانی داشته باشند و با تزریق نشاط و انگیزه به مجموعه، فضای مناسب تری برای کار و خدمت به شهروندان رقم بزنند، این پرسشنامه با همین هدف در اختیار پرسنل مدیریت شهری کرج قرار گرفته است.

کارکنان محترم می توانند این پرسشنامه را از این لینک زیر تهیه و پس از پاسخ دقیق به سوالات، تصویر آن را از طریق پیام رسان ها به شماره تلفن 09215708581 ارسال نمایند. مدت زمان ارسال پاسخ پرسشنامه نیز دو هفته در نظر گرفته شده است.

برای دریافت پرسشنامه به لینک زیر مراجعه کنید. 

http://www.shorakaraj.ir/shownews.aspx?newsid=2268

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =