آتش سوزی

فعالیت ۲ صنف خطرساز بدون مرزبندی در کنار یکدیگر و حاشیه جاده پرترافیک مخصوص کرج بسترساز حوادث خطرناکی است که باید دستگاه های متولی با کمک مجموعه های صنفی نسبت به ساماندهی این وضعیت اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمد یساولی در هفتمین نشست ستاد مدیریت بحران مدیریت شهری که در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: طبق بررسی های انجام گرفته فعالیت کارگاه های بزرگ چوب بُری در کنار واحدهای عرضه گاز "ال پی جی" در محدوده کلاک پایین و حاشیه جاده مخصوص کرج از مخاطراتی است که باید هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی شود.

وی گفت: از آنجا که جاده مخصوص کرج یکی از مسیرهای پر ترافیک کشور محسوب می شود در صورت بروز حادثه امدادرسانی با سختی انجام می شود؛ ضمن آنکه عمق حادثه نیز گسترده خواهد بود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: اگر یکی از کارگاه های چوب بری این محل دچار آتش سوزی شود، کنترل آتش به آسانی نخواهد بود و امدادرسانی سریع به حادثه غیرممکن است .

یساولی با اشاره به انباشت چوب در حاشیه جاده مخصوص کرج یادآور شد: این کارگاه ها می بایست به مکان امن و مناسب انتقال یابند و حاشیه این مسیر پرترافیک ایمن سازی شود.

به گفته رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج؛ ضروری است با کمک مالکانِ کارگاه ها و واحدهای عرضه گاز "ال پی جی"؛ حاشیه این جاده ایمن سازی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =