دومین جشنواره چیدمان برگ های پاییزی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج: استقبال بالای شهروندان از جشنواره برگ های پاییزی ضرورت برگزاری جشنواره های فصلی و موضوعی در ایام مختلف سال و تداوم آنها را بیش از پیش نمایان می کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور در حاشیه برگزاری جشنواره چیدمان برگ های پاییزی اظهار داشت: در این جشنواره که در ۲ پارک فاتح و هامون برگزار شد بیش از ۲۰۰ طرح و ایده با برگ های پاییزی اجرا شد.

وی با بیان اینکه برگ های پاییزی دست مایه اولیه این جشنواره بوده است، گفت: با توجه به استقبال شهروندان از اولین دوره این جشنواره؛ امسال این جشنواره در پارک های فاتح و هامون و در ۲ نوبت صبح و عصر برنامه ریزی شد. 

این مسئول خاطرنشان کرد: استقبال بالای شهروندان از جشنواره برگ های پاییزی ضرورت برگزاری جشنواره های فصلی و موضوعی در ایام مختلف سال و تداوم آنها را بیش از پیش نمایان می کند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به تفکیک برگ‌ها از زباله های شهری گفت: مثل سال گذشته برگ‌های جمع‌آوری شده از سطح شهر طی فرآیندهایی، به کود و منبع تغذیه ‌ای مناسب برای رشد گیاهان و بهبود فضای سبز شهری تبدیل می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =