ترافیک بهشت سکینه

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج: با توجه به حجم بالای تردد زائران در روزهای پنج شنبه و جمعه، لزوم توجه به علائم راهنمایی و رانندگی بیش از گذشته احساس می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمیدرضا عسگری با اشاره لزوم توجه زائران اهل قبور به علائم راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: با توجه به آمار بالای ترددها در بهشت سکینه (س) در روزهای پنج شنبه و جمعه، ضروری است به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک، به علائم راهنمایی و رانندگی توجه شود.

وی با اشاره به تردد بالای یک هزار خودرو در روزهای پایانی هفته در بهشت سکینه (س)، گفت: همانطور که در شهر ملزم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی هستیم در فضای آرامستان ها نیز باید از این قوانین پیروی کرده و به عنوان مثال از تردد در خیابان های یک طرفه بپرهیزیم.

این مسئول اضافه کرد: همچنین به منظور احترام به حقوق دیگران از پارک دوبل در محل هایی که موجب ایجاد ترافیک می شود نیز خودداری شود.

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج خاطرنشان کرد: ما در مجموعه مدیریت شهری همواره در کنار مردم هستیم و تلاش می کنیم با ارایه خدمات مناسب رضایت آنها را به دست آوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =