شهرداری کرج

به منظور مدیریت واحد و یکپارچه و تدوین برنامه راهبردی حفاظت از اماکن و زیرساخت های مدیریت شهری؛ قراردادهای انتظام اداره کل حراست شهرداری کرج تجمیع شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا تاری با اشاره به تجمیع قراردادهای انتظام اداره کل حراست شهرداری کرج، اظهار داشت: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون اهمیت، رسیدگی و ارتقاء وضعیت معیشتی پرسنل در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه این موضوع در دستور کار قرار گرفت.  

وی با بیان اینکه تجمیع قرارداهای انتظام این اداره کل مصوبه کمیسیون تحول اداری شورای شهر نیز بود، گفت: به منظور تسریع در اجرای این مصوبه تلاش های زیادی از سوی شهردار کرج و مدیرکل حراست انجام گرفت.

رییس اداره حفاظت فیزیکی اداره کل حراست شهرداری کرج با قدردانی از مساعدت و همکاری بین بخشی مجموعه مدیریت شهری، یادآور شد: تلاش مجموعه مدیریت شهری رسیدگی و ارتقاء وضعیت معیشتی پرسنل است که امیدوارم با برنامه ریزی های انجام گرفته در تحقق این مهم بیش از گذشته موفق باشیم.

گفتنی است؛ به منظور مدیریت واحد و یکپارچه و تدوین برنامه راهبردی حفاظت از اماکن و زیرساخت های مدیریت شهری؛ قراردادهای انتظام اداره کل حراست شهرداری کرج تجمیع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =