11

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج به همراه چند تَن از مسئولان شهری و استانی با اهالی شهرک سهرابیه در مسجد حضرت محمد تقی (ع) دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی آرایی به همراه دو تن اعضای شورای اسلامی شهر کرج، به منظور بررسی و رفع مشکلات موجود در شهرک سهرابیه، با اهالی و ساکنین این شهرک دیدار و گفت و گو کرد.  

وی در این دیدار گفت: تلاش شورای پنجم و مجموعه مدیرت شهری توجه بیشتر به مناطق کمتر برخوردار است که امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی لازم بیش از پیش در این مسیر گام برداریم، مشکلات شهرک سهرابیه احصا شده و تلاش می کنیم با اولویت بندی آن ها را مرتفع کنیم.

فرج الله ایلیات؛ عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت رفع مشکلات سیاه جوی، خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم برای حل این مشکل در بودجه پیش بینی شده تخصیص داده شده است، مشکلات این نهر به زودی برطرف خواهد شد.

همچنین فریده بزنی بیرانوند؛ رییس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج در این نشست ضمن گفت وگو با بانوان حاظر در جلسه، با مشکلات و معظلات آنان آشنا و برای رفع آنها پیشنهاداتی را ارائه کرد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج در پایان ضمن بازدید میدانی از شهرک سهرابیه جدول گذاری،آسفالت و جوی سازی در معابر و کوچه ها را از فعالیت های برشمرد که در این شهرک در حال اجرا است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =