22

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج: عملیات پیاده روسازی و استانداردسازی معابر فاز ۳ رجائی شهر به طول یک هزار و ۸۵۰ مترمربع اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، امیرحسین کاظمینی با تاکید بر ضرورت استانداردسازی گذرگاه های عابر پیاده افزود: یکی از اولویت های این منطقه، مناسب سازی فضاهای شهری و معابر برای گروه‌های خاص از جمله معلولین و سالمندان است.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به ِویژه تردد معلولین، نابینایان و کم توانان انجام شده است، افزود: اجرای کفپوش های طرح دار شیاری و سکه ای، حذف اختلاف ارتفاع همچنین مناسب سازی پله ها، رمپ ها و.. توسط اداره عمران منطقه اجرایی شده است.

به گفته وی در حال حاضر، به منظور ساماندهی، بهسازی مسیر تردد و تامین رفاه عبور و مرور معلولین جسمی، حرکتی و سالمندان عملیات استاندارد سازی، مناسب سازی معابر با عایت اصول استاندارد در محدوده ذکر شده صورت گرفته است.

کاظمینی خاطرنشان کرد: انجام فعالیت های عمرانی گامی مثبت درجهت تامین امنیت شهروندان در هنگام عبور از معابر، ارتقای کیفیت زندگی شهروندی و همچنین کمک به تردد هر چه بهتر اقشار جامعه است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =