جلسه شهردار کرج با مسئولان اداره برق استان البرز

وقوع تحولات گسترده و اثرگذار در حوزه خدمات شهری و نحوه انعقاد قرارداد با پیمانکاران از اقدامات ارزشمند این حوزه است که مهمترین مزیت آن جلوگیری از تضییع حقوق کارگران خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده حساسیت قراردادهای حوزه خدمات شهری را در هزینه های بالای آن ارزیابی کرد و اذعان داشت: سالانه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از هزینه های شهرداری  کرج در این بخش صرف می شود. قراردادهای مذکور از این حیث دارای اهمیت بسزایی است که به صورت مستقیم با سلامت و نظافت شهر و شهروندان ارتباط دارد.

وی با اشاره به اینکه همه کارگران خدمات شهری به ویژه پاکبانان، افرادی زحمت کش و مظلوم هستند؛ رسیدگی به آنها و جلوگیری از تضییع حقوق شان را به عنوان یکی از اولویت های مدیریت شهری ذکر کرد.

این مسئول ادامه داد: بر همین اساس معاونت خدمات شهری با مشارکت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج، اصلاح ضعف قراردادهای این حوزه را آغاز کرده و به سمت فناوری محور کردن آنها گام برداشته است.

شهردار کرج ابراز امیدواری کرد: پس از این و با آگاهی کارگران از میزان مزایا و حقوق، از بروز برخی ناعدالتی ها که پیش از این به وقوع می پیوست، جلوگیری شود.

وی گام دیگر خدمات شهری برای تحول در آن حوزه را مربوط به استفاده از فناوری های نوین در نحوه نظافت و پاکسازی شهر عنوان کرد که به واسطه آن می تواند اشراف کاملی بر محل حضور دستگاه ها و کارگران و نحوه فعالیت شان داشته باشد. این اقدام، زمینه بهره برداری بهینه از امکانات و نیروهای انسانی را فراهم کرده و نظارت بر عملکرد مجموعه را ارتقاء می بخشد.

کمالی زاده تصریح کرد: از شهروندان نیز انتظار داریم هر یک به عنوان ناظران خدمات شهری، کیفیت ارائه خدمات در شهر را مورد رصد و بررسی قرار داده و ضعف ها و نیازهای منطقه شان را با سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی شهرداری و شهروندان، در میان بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =