دانشگاه - تجلیل از پژوهش

مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج توانست در هفته پژوهش عنوان برتر را در بخش های همکاری و اطلاع رسانی و اجرای برنامه های پژوهش در بین سایر مراکز علمی کاربردی کسب کند.

سیدعلی امبر میروکیلی در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز که در مجتمع فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار شد، اظهارداشت: غرفه مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج به عنوان غرفه برتر، علی بشاش با ساخت دستگاه هشدار دهنده های نورانی به عنوان دستاورد برتر هفته پژوهش و روابط عمومی این مرکز نیز به عنوان همکاری در اطلاع رسانی و اجرای برنامه های پژوهشی سال ۹۸ رتبه برتر را در بین سایر مراکز کسب کرد.

این مسئول تصریح کرد: نظام آموزشی هر کشور به عنوان یک نظام پویا و هدفمند، در تولید و رشد علمی ‌نقش بسزا و سازنده‌ای را ایفا می‌کند و در صدد افزایش تولید دانش و پژوهش است.

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج افزود: در عصر دانش و نوآوری نظام آموزشی بخصوص در مراکز علمی کاربردی در تلاش است تا دانش و پژوهش تولید شده را در جهت افزایش نوآوری بر عهده گیرید.

در این مراسم دکتر پیمان دانش کار آراسته رئیس دانشگاه علمی کاربردی البرز از زحمات پژوهشگران بار دیگر بر آموزش مهارت‌محور به عنوان مهم‌ترین رسالت دانشگاه علمی کاربردی تاکید کرد.

در پایان از پژوهشگران برتر دانشگاه علمی کاربردی البرز که در ششمین جشنواره دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار استان البرز امسال حائز رتبه برتر شده بودند، با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =