9 دی

حماسه نهم دی ماه، محاسبات دشمن را بهم ریخت. بدون تردید اگر همراهی و هوشیاری و توانمندی مردم در کنار رهنمودهای رهبری انقلاب وجود نداشت، نه تنها آتش فتنه خاموش نمی شد بلکه پیامدهای ناگواری را برای کشورمان پدید می آورد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به نقش اُمت شریف در حفظ انقلاب و دفاع از کشور، افزود: ملت ایران در روز نهم دی ماه ۸۸ با حضور مقتدرانه و پُرشور و شعور خود در صحنه و به عقب راندن دشمنان و فتنه گران زمان، حماسه ای ماندگار در تاریخ را رقم زدند. حماسه ای که محاسبات و برنامه ریزی دشمنان قسم خورده را بهم ریخته و با غیرت، شجاعت و عزت، کینه توزان جهان را نا امید ساخت.

وی گفت: بدون تردید اگر همراهی و هوشیاری و توانمندی مردم در کنار رهنمودهای رهبری انقلاب وجود نداشت، نه تنها آتش فتنه خاموش نمی شد بلکه پیامدهای ناگواری را برای کشورمان پدید می آورد.

معاون شهردار ادامه داد: ملت همیشه در صحنه، در تمامی عرصه های حساس تاریخ به خط مقدم مقابله با دشمنان پیوسته و با شناخت راه حقیقی و درست، دشمن شناسی و بصیرت فکری و عملی در کنار بهره مندی از عنایات الهی، از اهداف نظام اسلامی کشور دفاع نموده است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با همت و وحدت جامعه و کلیه ارکان کشور به قله های پیشرفت، موفقیت و سربلندی ایران عزیز در کمال آرامش و صلح جهانی دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =