روز پرستار

فرمانده پایگاه بسیج حضرت زینب (س) شهرداری کرج: حضرت زینب (س) قهرمان کربلا و پیام رسان عاشورا و بانویی فراتر از تاریخ است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ هانیه وجیهه ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد قهرمان کربلا حضرت زینب (س) اظهار داشت: حضرت زینب بانوی بزرگی است که حماسه سازی های شجاعانه، نطق های عارفانه و پیام رسانی های مبلغانه اش وی  را به قهرمان کربلا بدل کرده است.

این مسئول تصریح کرد: وجود شخصیت هایی مانند حضرت زینب (س) در مکتب اسلام که از شاگردان حضرت صدیقه طاهره (س) بود خود بیانگر نقش و جایگاه زن در مکتب الهام بخش اسلام است و دین اسلام می تواند چنین شخصیت ها و زنانی را تربیت کند.

وی بیان کرد: کسانی که به دنبال دفاع از حقوق زنان هستند باید از حضرت زینب کبری الگو بگیرند، وی همه کمالات یک زن بزرگ را در خود جمع کرده بود.

فرمانده پایگاه بسیج حضرت زینب (س) شهرداری کرج افزود: حضرت زینب کبری (س) آنچنان بود که در کربلا پا به پای امام معصوم (ص) حرکت می کرد، از کربلا تا شام، پناه زنان، کودکان و اسرای دشت کربلا بود، وقتی تمام گرفتاری ها بر اسرا غالب می شد، آنها به حضرت زینب کبری(س) پناه می آوردند و حضرت نیز به همه استحکام می بخشید.

وی یادآور شد: نقش حضرت زینب کبری در بقای اسلام و امتداد قیام عاشورا بسیار پررنگ و قوی است و هیچ الگویی مانند حضرت فاطمه زهرا (س)، حضرت زینب کبری و حضرت معصومه (س) برای زنان ما نیست.

به گفته وجیهه، حضرت زینب الگوی بزرگی برای همه بشریت و مردم ایران است، ما نباید نسبت به حوادث و مسائل اطراف خود بی توجه باشیم، امروز رسالت پیام رسانی برعهده ماست و باید مبلغ حقیقی برای اسلام باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =