دیدیار

رییس شورای شهر کرج در روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار همراه با علی کمالی زاده؛ شهردار کرج با حضور در بیمارستان امام علی (ع) این روز را به دست اندرکاران، کادر پزشکی و درمانی این مجموعه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ رئیس شورای شهر کرج به همراه شهردار این کلانشهر با حضور در بیمارستان امام علی (ع) ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان به پرستاران این مجموعه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

اکبر سلیم نژاد در این بازدید اظهار داشت: پرستاران از مهم‌ترین افراد کادر درمان هستند که نقش مؤثری در بهبود و مراقبت از بیماران دارند، پرستاری مکمل پزشکی است و پرستار کسی است که مجموعه‌ای از فعالیت‌های درمانی را برای مراقبت از بیمار، بهبود و نجات جان او انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: پرستاری شغلی بس سخت و دشوار بوده و این قشر زحمت کش شب تا سحر التیام بخش دردها بر بالین بیماران هستند.

این مسئول با بیان اینکه این قشر زحمتکش و پرتوان با عشق و علاقه فراوانی که به شغل پرستاری دارند با روحیه خستگی‌ناپذیر و با انرژی، امیدبخش بیماران و خانواده‌های نگرانشان در بیمارستان‌ها هستند، افزود: در این راستا رسیدگی به وضعیت معیشت و مطالبات پرستاران بایستی در اولویت قرار گیرد.

رییس شورا با اشاره به اینکه عضو هیئت امناء بیمارستان شهید رجایی کرج است، نوید داد تا به زودی مشکل بازگشایی مسیر بیمارستان و ترافیک این محدوده با بهره برداری از پارکینگ تعبیه شده توسط شهرداری برطرف خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =