سارا دشت گرد-رییس کمیسیون مرکز پژوهش ها ومطالعات راهبردی شورا

اگر چه شهادت او ثلمه ای جبران ناپذیر است لیکن به کوری چشم استکبار جهان و مزدوران خبیث منطقه ای، دلبستگان نادان ایشان، ایران همیشه سرزمین قهرمان پرور بوده و مادران این مرز و بوم همواره فرزندان غیور و دلاوری پرورانده که هیچگاه سر تسلیم پیش اهریمنان فرود نیاورده اند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سارا دشت‌گرد نطق پیش از دستور صد و هفتاد و هفتمین جلسه شورا را به قرائت پیامی جهت تسلیت و تبریک شهادت سردار قاسم سلیمانی پرداخت.

در این پیام آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

شهید سرفراز حاج قاسم سلیمانی همچون شهیدان کربلایی رو سفید و شادمان، شهادت را در آغوش کشید و به دیدار حق شتافت، اگر چه شهادت او ثلمه ای جبران ناپذیر است لیکن به کوری چشم استکبار جهان و مزدوران خبیث منطقه ای، دلبستگان نادان ایشان، ایران همیشه سرزمین قهرمان پرور بوده و مادران این مرز و بوم همواره فرزندان غیور و دلاوری پرورانده که هیچگاه سر تسلیم پیش اهریمنان فرود نیاورده اند.

ضمن تسلیت به ساحت مقدس امام زمان و آرزوی تصلی دل برای معام معظم رهبری، همرزمان سردار شهید و خانواده سربلند ایشان به ویژه همسر فداکار آن شهید سعید، از همه همشهریان عزیز که طی این روزها نماد وفا و قدرشناسی بودند در مراسمات یادبود این شهید گرانقدر و همرزمانش حضور پررنگ، داشته اند قدردانی می کنم.

وظیفه خود می دانم از تلاش همه همکاران عزیز در شورا و شهرداری که در روز تعطیل و شبانه نمادهای قدرشناسی از مقام شهدای والا مقام خصوصا سردار شهید سلیمانی را برافراشتند نیز تشکر می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =