مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی

علت اصلی دشمنی ما و استکبار جهانی، خوی استکباری آنهاست؛ نه بخاطر مخالفت شان با دین و شریعت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حجت الاسلام یوسفی، در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی که در نمازخانه شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: سوال می شود آیا نمی شود با امریکایی ها کنار آمد؟ مشکل ما با امریکا و اسرائیل از چه چیز و برای چیست؟
پاسخ این است؛ علت اصلی دشمنی ما و استکبار جهانی، خوی استکباری آنهاست؛ نه بخاطر مخالفت شان با دین و شریعت.

وی با بیان اینکه یهودی ها بسیاری از نقشه های راه جهان را تهیه می کنند، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری امریکا همه معتقد بودند خانم کلینتون رای می آورد. اما رهبری، انتخاب ترامپ را پیش بینی کرد و او پس از تبانی با بیل گیتس و بسیاری دیگر از سرمایه داران، به ریاست جمهوری آمریکا رسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ادامه داد: شکل گیری حکومت جمهوری اسلامی، همه خواب های اسرائیل و هم پیمانانش را به هم ریخت. می خواستند نیل تا فرات را برای دست یافتن به سلطه جهانی متصل کنند. امروز اسراییل به زندانی بزرگ حتی برای ساکنانش تبدیل شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه زمینه های حکومت جهانی امام عصر در حال شکل گیری است، خاطرنشان کرد: خداوند حاج قاسم ها را مامور کرد تا دنیا بپذیرد کسی خواهد آمد که همه احزاب و افراد و جریان ها قبولش داشته باشند.  امروز "ریکی مارتین" خواننده معروف اسپانیایی نیز عزادار حاج قاسم است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی برای شهادت بیقرار شده بود و از همه درخواست دعای شهادت می کرد، یادآور شد: امروز مالک اشترهای بسیار داریم که باید نامشان پنهان بماند؛ امثال قاآنی ها بسیار داریم که در زمان مناسب معرفی خواهند شد.

حجت الاسلم یوسفی در ادامه گفت: امثال ترامپ نخست باید در جهنم این دنیا گداخته شوند و سپس به جهنم آخرت وارد شوند. ۱۶ کشور از سوی امریکا واسطه شدند تا ایران را متقاعد کنند که اقدامی علیه امریکا و سایر کشورها انجام ندهد. اما خواسته ما و جبهه مقاومت در مرحله اول سرکوبی با عملیات نظامی است. در میان مدت، وجود شوم شان از خاورمیانه برچیده شود و در طولانی مدت خواسته ما آزادی قدس است. انشالله برکت خون قاسم سلیمانی، نابودی اسراییل و آزادی قدس خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =