مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی

با دستور شهردار کرج بیش۱۵۰ دستگاه اتوبوس امروز دوشنبه شانزدهم دی ماه شهروندان را برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی به تهران منتقل کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در تشریح برنامه های این سازمان برای بزرگداشت شهید سلیمانی، افزود: علاوه بر برگزاری مراسم بزرگداشت سردار دل ها شهید سلیمانی که ۱۴ دی ماه در مصلی کرج که با محوریت دفتر نماینده محترم ولی فقیه و سپاه استان برگزار شد، بیش از ۷۰ هزار پوستر نیز برای راه اندازی پویش مردمی نصب تمثال سپهبد شهید قاسم سلیمانی بر روی درب منازل و خودروها؛ توزیع شد. 

وی ادامه داد: در مراسم امروز نیز بیش از ۲۰ هزار پوستر تمثال سردار رشید سپاه اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با راه اندازی پویش #ما_همه_حاج_قاسمیم و #انتقام_سخت و پویش مردمی نصب تمثال شهید بر روی درب منازل و خودروها، در مسیر تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی ( دانشگاه تهران - خیابان آزادی) به شهروندان داده شد. 

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی در نقاط مختلف شهر، گفت: تجمع بزرگ قاسم سلیمانی ها از دیگر برنامه های بزرگداشت سردار سلیمانی است که در هفته جاری برگزار خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مراسم شام غریبان و سوم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز سه شنبه ۱۷ دی ماه ساعت ۱۸ در فلکه دوم رجایی شهر؛ و روز پنجشنبه ۱۹ دی ماه نیز همزمان با نماز مغرب و عشا از میدان شهدا به سمت میدان سپاه راهپیمایی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =