موشک

شهردار کرج با صدور پیامی، اقدام تلافی جویانه سپاه در حمله به پایگاه های نظامی امریکا را به منزله انتقامی سخت عنوان کرد که از سوی رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید شده بود و آن را عین حق طلبی ایرانیان و دفاع در برابر تجاوز دشمن دانست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده، شهردار کرج در پیام خود آورده است: 

پایگاه های نظامی امریکا، امروز محل اصابت موشک های بالستیک جمهوری اسلامی ایران شد تا به جهانیان ثابت کند سکوت برابر ظلم، برای کشوری که الگوی آن را قرآن کریم و ایستادن برابر متجاوز تعیین کرده، بی معناست. 

مروز نظامیان امریکا، تهدیدات ایران را به چشم مشاهده کرده و باید بدانند سپاه پاسداران و مردم بسیجی و انقلابی ایران اسلامی، به پیروی از رهبر معظم انقلاب، خونخواهی سپهبد شهید قاسم سلیمانی را جز به بیرون کردن آنها از خاک کشورهای اسلامی و گرفته شدن انتقامی سخت، نمی پذیرند.

اقدام جنایتکارانه امریکا، برای ترور یکی از مخلص ترین و متعهدترین افراد نظام، سپهبد قاسم سلیمانی، جسارت و وقاحت آشکار نظام استکباری امریکا بود و خوی کثیف سردمداران آن را برای جهان آشکار ساخت.

امیدواریم خون این شهید بزرگوار، چراغ راه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی برای مبارزه با هر گونه ظلم و دست درازی به جان و مال و ناموس مردم مظلوم جهان باشد؛ ان شاءالله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =