فرهنگسرای شهید آوینی

فرهنگسرای شهید آوینی یک مرکز فرهنگی مناسب برای ترویج فرهنگ شهروندی در سطح کرج است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدحسین خلیلی اردکانی طی بازدیدی سر زده از فرهنگسرای شهید آوینی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج بر ضرورت افزایش خدمات فرهنگی در سطح شهر تاکید کرد.
وی ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین فرهنگسرای مجهزی گفت: وجود چنین فرهنگسراهایی برای ترویج فرهنگ شهروندی در سطح شهر ضروری است.
این عضو شورا اصلی ترین وظیفه مدیریت شهری در فرهنگسراها را ارتقای سطح خدمات فرهنگی دانست و تاکید کرد: تمامی فرهنگسراها باید در تحقق این مهم کوشا باشند.
همچنین در این بازدید سرپرست فرهنگسرای شهید آوینی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد ۳ ماهه گذشته این مرکز توضیحاتی را ارایه کرد.
مهشید رضایی با اشاره به اینکه فرهنگسرای شهید آوینی در منطقه محروم و دور از شهر قرار گرفته است، افزود: تمام سعی ما بر این است که خدمات مطلوب و مفیدی را به شهروندان شهرک جهان نما، کلاک بالا و پایین و خلج آباد ارایه کنیم.
وی ادامه‌ داد: طی مدت اخیر طبق رایزنی های انجام شده با مراکز و ادارات مختلف، کلاس‌ها و دوره های رایگان برای شهروندان در محل فرهنگسرا در حال برگزاری است که به طور قطع این خدمات رایگان ادامه‌ خواهد داشت.
این مسئول با اشاره به نگاه ویژه و حمایتی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی به فعالیتهای فرهنگی در سطح شهر به خصوص مناطق محروم و کم برخوردار، یادآور شد: برنامه‌های پربار و غنی برای سال آینده برنامه ریزی شده است که اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =