نورپردازی

تا پایان سال سه پل و تقاطع غیرهمسطح سپاه، آزادگان و جانبازان بازطراحی و نورپردازی می شوند.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به آغاز عملیات نورپردازی زیرگذر شهید آجرلو گفت: جهت ارتقای سطح کیفی نورپردازی‌های تقاطع های غیرهمسطح در کرج طرح کیفی تامین روشنایی و ارتقا کیفیت نورپردازی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امروزه بهره گیری از نور به یک اِلمان ضروری در شهرها تبدیل شده است افزود: درهمین راستا نورپردازی زیرگذر شهید آجرلو  با ۲۴۰ عدد چراغ پروژکتور ال ای دی به جهت تقلیل در مصرف انرژی در بدنه و ستون ها انجام می شود.

به گفته بضاعتی پور؛ طرح نورپردازی سه پل و تقاطع غیرهمسطح سپاه، آزادگان و جانبازان نیز تا پایان سال بازطراحی و نورپردازی می شوند.

این مسئول توضیح داد: برای ارتقای کیفیت فضاهای شهری، آسایش و آرامش شهروندان و همچنین استفاده بهینه از مبلمان شهری در نقاط مختلف شهر پروژهای کوچک و بزرگی از زیباسازی جداره ها و بهسازی نمای میدان کرج تا کاشیکاری پایه پل سه راه گوهردشت با تکنیک کاشی شکسته همزمان در حال اجراست.

وی با اشاره به اجرای کریدور نوری بلوار ماهان یادآور شد: با اجرای طرح های نورپردازی علاوه بر تامین روشنایی، درصدد هستیم تا با زیباسازی منظر شهری تمایل و ترغیب شهروندان به پیاده روی را افزایش داده و استفاده از اتومبیل را کاهش دهیم.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان، از نور به عنوان یک عنصر حیاتی در طراحی شهری یاد کرد و گفت: کیفیت و ایده در شکل نورپردازی نقش موثری در هویت بخشیدن به مراکز و فضاهای شهری دارد و موجب پویایی و سرزندگی و افزایش تعاملات اجتماعی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =