علی اصغر کمالی زاده

بخشی از بودجه ایجاد مرکز نوآوری از محل اعتبارات معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری تامین می شود.

علی کمالی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به  قانون برنامه سوم توسعه گفت: با توجه به الزمات قانونی، حوزه نوآوری و مراکز نوآوری که در سطح کشور کار می‌کنند باید دارای سطح مشخصی از یک عایدی بهره ور باشند. در میان مراکز متعددی که برای تاسیس کارخانه نوآوری کرج مورد بازدید قرار گرفت، دانشکده آتش نشانی  مناسب‌ترین مکان به نظر می‌رسد.

وی افزود: این ساختمان از نزدیک به یک دهه قبل برای تاسیس دانشکده آتش نشانی در نظر گرفته شده بود و با توجه به تصمیمات اتخاذ شده، ایجاد دانشکده از دستور کار خارج شد.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر ساختمان این مرکز آموزشی نزدیک به ۹۰ درصد تکمیل شده است و تنها برخی جزئیات، باقیمانده است تا به صورت کامل مهیای پذیرش علاقه مندان به حضور در مرکز نوآوری شهر کرج باشد.

کمالی زاده با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی شهرداری کرج گفت: این  ساختمان از امکانات مناسبی همچون کلاس‌های آموزشی خوابگاه و رستوران برخوردار است و با توجه به موقعیت مکانی مناسبی که در آن قرار دارد، می‌تواند بهینه ترین گزینه موجود برای تاسیس مرکز قلمداد شود.

شهردار کرج افزود: طی نشستی که با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری داشتیم، مقرر شد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بودجه ای را برای ایجاد مرکز نوآوری در شهر کرج اختصاص دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =