قطارشهری کرج

روان سازی ترافیک برون شهری و درون شهری کلانشهر کرج از مهمترین مطالبات مردم و دغدغه اصلی رییس جمهوری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عزیزالله شهبازی در بازدید از پروژه قطار شهری کرج (ایستگاه طالقانی)، اظهار داشت: این بازدیدها به صورت مستمر و به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه و خداقوت گفتن به دست اندرکاران انجام می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط سختی که به لحاظ بودجه و اعتبار داریم اما پیمانکار قطار شهری با جدیت مشغول پیشبرد اهداف پروژه است که این موضوع باعث خرسندی است.

این مسئول در ادامه با اشاره به بهره برداری از قطار برقی کرج _ هشتگرد گفت: این پروژه پس از سال ها انتظار با پیگیری های استانی و با حضور رییس جمهوری افتتاح شد و اکنون در حال ارائه خدمات به مردم است، تلاش می کنیم برای تکمیل قطار شهری کرج نیز همراهی و پیگیری های لازم را داشته باشیم.

استاندار البرز با قدردانی از تلاش های شهردار و اعضای شورای شهر کرج برای تکمیل پروژه قطار شهری، خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام شهردار کرج و پیمانکار پروژه، امیدوار هستیم در نیمه اول سال ۹۹ شاهد بهره برداری از فاز یک قطار شهری این کلانشهر باشیم.

بهره برداری از فاز نخست قطار شهر کرج در سال ۹۹

شهردار کرج نیز در این بازدید با اشاره به همراهی و حمایت جدی استاندار البرز در راستای تسریع در تکمیل پروژه قطار شهری کرج، عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که فاز نخست پروژه قطار شهری کرج را در هفته دولتِ سال ۹۹ به ایستگاه پایانی برسانیم.

علی کمالی زاده گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته از سوی استاندار البرز، مقرر شد برای بررسی منابع اعتباری قطار شهری کرج جلسه ای در نهاد ریاست جمهوری برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =