آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج: بر اساس ارزیابی‌های تخصصی انجام گرفته از سوی سامانه ۱۳۷؛ این منطقه به عنوان منطقه برتر در حوزه زیباسازی شهری و خدمات شهر معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ آرش یگانی با اشاره به تلاش ها و اقدامات معاونت خدمات شهری و زیبا سازی افزود: منطقه ۹ در زمینه احداث جایگاه مناسب و بهداشتی در خصوص عید قربان و استقبال از میهمانان، مناسب سازی پل های عابر پیاده در جهت تسهیل در عبور مرور عابرین پیاده به ویژه معلولان و جانبازان، آذین بندی ویژه مناسبت های ملی و مذهبی، نورپردازی، امحا دیوار نوشته ها و طراحی و نقاشی دیواری به جای دیوار نوشته ها و ده ها طرح زیباسازی دیگر عملکرد خوبی داشته است.  

 وی با اشاره به اهمیت ایجاد فضاهای مناسب در منطقه ۹ که یکی از ورودی های اصلی مهم کرج و استان البرز است، گفت: خدمات شهری منطقه ۹ نیز امسال برنامه های ویژه ای در زمینه زیباسازی شهری، مناسب سازی و خدمات دهی مناسب به شهروندان انجام داده که تلاش می کنیم این اقدام ها گسترش یابد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج ادامه داد: امیدواریم با تشکیل کمیته زیباسازی و فنی در منطقه و با بهره گیری از نظرات اعضا با جمع آوری ایده های نو و خلاقانه و ابتکاری، اقدامات بسیار مهمی در حوزه زیباسازی و مناسب سازی معابر طی ماه های آتی صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =