سازمان مدیریت پسماند

سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج عزم جدی برای تحقق سیاست ها و اهداف زیست محیطی دارد که نیازمند حمایت همه مسئولان است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محسن مرادی در جلسه شورای سازمان مدیریت پسماند اظهار داشت: اقدامات تحول آفرین در سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج انجام شده که این موضوع توقع کشور را از این سازمان بالا برده است.

وی با تشریح مشکلات مدیریت پسماند در زمینه های مختلف، گفت: این سازمان عزم جدی برای تحقق سیاست ها و اهداف زیست محیطی دارد که نیازمند حمایت همه مسئولان است.

این مسئول با اشاره به اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از دانش فنی بالایی برخوردار است، افزود: این سازمان می تواند چند طرح خلاقانه به عنوان طرح های ملی ارائه و زمینه جذب اعتبارات این بخش را فراهم کند.

به گفته وی؛ سازمان مدیریت پسماند می تواند روی موضوعات کارشناسی مثل زنجیره ارزش مدیریت پسماند نیز کار کرده و طرح های موفق در این زمینه ارایه دهد.

مرادی با اشاره به حمایت های شهردار کرج در خصوص ساماندهی مرکز حلقه دره اظهار امیدواری کرد: مشارکت فعالانه همه دستگاه های مختلف استان در راستای تکالیف پیش بینی شده در قانون مدیریت پسماند ضروری است.

وی در ادامه با یادآوری مسولیت شهرداری کرج در کارگروه کشوری، بیان کرد: انتظار می رود کلانشهر کرج در اصلاح ساختار مدیریت شهری در کشور پیش قدم باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =