شهردار کرج

زندگی، پرنده ای زیباست که گاهی هم کج خلق می شود و باز این ما هستیم که دوباره و دوباره آن را آغاز می کنیم؛ هر چند غمگین و بی تاب.

پایگاه خبری کرج امروز؛ علی کمالی زاده شهردار کرج /  صبح روز چهارشنبه، بیست و پنجم دی ماه برای محمدرضا زین العابدینی، همکار عزیزمان که در کسوت معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، خدمت می کرد به گونه ای دیگر رقم خورد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

او هم زندگی جدیدی را در دیار باقی آغاز خواهد کرد. بدون شک خدمات این همکار ارزشمند در تاریخ مدیریت شهری کلانشهر کرج ثبت خواهد شد.

در ادامه روز، توفیقی دست داد تا به همراه استاندار محترم البرز،معاونت عمرانی ایشان، دو تن از اعضای بزرگوار شورای اسلامی شهر آقایان خلیلی اردکانی و رسولی که به عنوان ناظران شورا بر عملکرد قطار شهری فعالیت می کنند و نیز ریاست سازمان مربوطه در محل دفتر دکتر شیرکوند؛ معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور حاضر شویم.

بهانه حضور ما پیگیری موضوع بسیار پراهمیت تکمیل و احداث قطار شهری کرج بود تا بتوانیم طی هماهنگی با این مسئول، مباحث مالی و احتمال دریافت فاینانس برای پروژه را دنبال کنیم.

هم اکنون که عملیات اجرایی خط ۲ به مراحل پایانی نزدیک شده و در مرحله خرید تجهیزات قرار داریم، دارایی ارزی و امکان واردات برخی کالاها برای شهرداری کرج از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش و توضیحات لازم در خصوص پروژه، درخواست استفاده از خط اعتباری سایناشور چین را از طریق شرکت سیتیک مطرح کردیم که قول مساعدت با همراهی استاندار محترم در این خصوص داده شد.

خوشبختانه تمامی ارکان مدیریت استانی و شهری در راستای بهره برداری هر چه سریعتر مترو و بهره مندی شهروندان از این امکان، دیدگاه های مثبت و همراهی دارند تا بتوانیم به آینده ای روشن تر در حوزه حمل و نقل عمومی شهر و کاهش ترافیک و آلودگی هوا دست پیدا کنیم؛ ان شالله...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =